Frågor & Svar

- Jag har valt att betala med bankgiro. Var finner jag betalningsinstruktioner?

Om du valt att betala med bankgiro så kommer du få betalningsinstruktioner i ett bekräftelse-email av ditt köp inom 10 minuter.
I vissa fall kan det här emailet hamna i kundens "skräppost".

Har du inte fått en bekräftelse ber vi dig kontakta oss via vårt kontaktformulär.

- Jag vill ändra eller avbeställa min beställning?

Kontakta oss via vårt kontaktformulär.

Fyll i uppgifterna noga så vi kan behandla ditt ärende så snabbt som möjligt.
Vi brukar vara snabba på att skicka iväg beställningarna så ju tidigare ni mailar oss, desto större chans finns det att vi kan ta bort/ändra er beställning. Om beställningen redan har hanterats, kan vi tyvärr inte ta bort eller ändra er beställning.

- Hur gör jag en retur eller ett byte?

Vill du returnera eller byta en vara behöver vi få in en retur-anmälan som kan göras via formuläret här.
Du kommer få retur-information skickad till din e-post adress inom 24 timmar (vardagar) från då vi mottagit anmälan.

- Var befinner sig mitt paket?

Om du vill följa ditt paket kan du logga in på ”Mitt konto” och ”Beställningar”.
Du kan även hitta kollinummer till paketet i orderbekräftelsen som skickats till din e-post efter att din beställning skickats ifrån oss.

- En vara fattades i min beställning, vad gör jag?

Om det saknades en vara i ditt paket som du beställt så ska vi ha informerat dig om detta i ett mejl.
Oftast beror det på att en eller flera av beställda produkter har behövt förbeställas och kommer då i ett senare paket.
Har du inte fått ett sådant mejl ber vi dig kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig med detta.

- Jag har fått en annan vara än den jag beställt, vad gör jag?

Om du fått fel vara så kontaktar du vår kundtjänst så hjälper de dig med detta.

- Vad händer om jag returnerar en vara/beställning som jag beställt mot faktura/konto?

Om du gör en delretur av en vara från en beställning av flera varor kommer vi att ta bort varan ifrån fakturan. Du betalar för de varor du behåller med samma faktura, men du drar av priset för varan du returnerat.
Returnerar du hela din beställning kommer vi att makulera fakturan mot din retur.

 

 

Ägs och drivs av © 2014.